Cash Lajf Balans – kampania edukacyjna i konkurs dla młodzieży
Ruszyła kampania edukacyjna Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej – Cash Lajf Balans dedykowana młodym osobom z Polski Wschodniej. Kampania ma zachęcić młodzież do rozwoju pasji, które można zamienić na własny biznes. Akcja potrwa od 2 marca do 30 kwietnia.
Na potrzeby kampanii powstał cykl ośmiu filmów dotyczących różnych tematów związanych z przedsiębiorczością i Funduszami Europejskimi. Ich bohaterami są młodzi przedsiębiorcy z Polski Wschodniej, którzy mówią o pomysłach na biznes, wyzwaniach i sukcesach. Wszystkie filmy można obejrzeć na kanale Cash Lajf Balans.
Kolejnym elementem kampanii jest gra edukacyjna Cash Lajf Balans na urządzenia mobilne. Aplikację można pobrać bezpłatnie w sklepach Google Play i App Store. To kreatywna forma nauki przez zabawę – młodzież odświeża wiedzę z zakresu przedsiębiorczości i poszerza ją o elementy związane z prowadzeniem własnej firmy. Gracz sam decyduje, ile pracuje, a ile korzysta z życia, co pozwala zachować niezbędną równowagę między pracą i życiem, czyli work-life balance.
W każdy poniedziałek podczas trwania kampanii na stronie Cash Lajf Balans będą publikowane informacje o nowych konkursach z nagrodami. Uczniowie mogą wykonywać zadania indywidualnie lub zespołowo. Ponadto dla nauczycieli zostały przygotowane scenariusze lekcji dotyczące przedsiębiorczości. Materiały do pobrania znajdują się na stronie kampanii.
Kampania Cash Lajf Balans jest współfinansowana z Funduszy Europejskich z Programu Polska Wschodnia.
Kampania dostępna na Facebooku, Instagramie i YouTubie.
Informacja pochodzi ze strony internetowej Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej