Webwriting – czyli jak pisać do internetu, aby klienci chcieli czytać i kupować

Webwriting – czyli jak pisać do internetu, aby klienci chcieli czytać i kupować

Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny, Google, PFR i OChK zapraszają na szkolenie w ramach programu Firmy Jutra, w trakcie którego dowiesz się w jaki sposób tworzyć wartościowe merytorycznie i równocześnie przyjazne dla internautów treści, dzięki którym twoja oferta dotrze do znacznie większej ilości potencjalnych klientów. Zwiększ skuteczność swoich tekstów dzięki wykorzystaniu narzędzi oraz praktycznych wskazówek. Dowiedz się krok po kroku jak stworzyć teksty, które będą interesujące dla czytelników i równocześnie zwiększą sprzedaż.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie dla wszystkich posiadaczy strony internetowej, dzięki któremu dowiesz się, w jaki sposób komponować treści do internetu, aby poza wartością merytoryczną skuteczniej przyciągały klientów i zachęcały do zakupu twoich produktów lub usług.

Co zyskujesz?

W trakcie spotkania doradca Google z programu Firmy Jutra koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomagają tworzyć unikalne, wartościowe i skuteczne teksty do internetu. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników, może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych.

LINK DO REJESTRACJI

Spotkanie poprowadzi Sebastian Skórski – początki jego działań w Internecie to rok 2000. Jako nastolatek prowadził bloga, potem portal muzyczny w sieci. Jego zainteresowania to strony internetowe WordPress oraz marketing internetowy – chętnie dzieli się swoją wiedzą prowadząc szkolenia i webinary. Od 2017 roku związany programami edukacyjnymi Google, obecnie doradca w programie Firmy Jutra.

Informacja pochodzi ze strony

Nawigacja

Na skróty

Mapa strony

Skip to content