Dofinansowanie międzynarodowej promocji – 26.02 rusza nabór wniosków w ramach Go to Brand

Dofinansowanie międzynarodowej promocji – 26.02 rusza nabór wniosków w ramach Go to Brand

Polskie mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa już niebawem będą mogły ubiegać się o finansowe wsparcie organizacji działań w ramach programu promocji o charakterze ogólnym w związku z uczestnictwem w Światowej Wystawie Expo 2020 w Dubaju.

Kwota dofinansowania może wynieść nawet ponad 455 000 zł. Minimalna wysokość wkładu własnego to 15%.

26 lutego 2021 r. rozpocznie się nabór wniosków w konkursie Go to Brand (poddziałanie 3.3.3 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój), organizowanym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Wnioski będą przyjmowane do 29 marca 2021 r.

W związku z pandemią organizację Wystawy Światowej EXPO w Dubaju przesunięto na okres od 1 października 2021 r. do 31 marca 2022 r. Polskie firmy, w tym z branży IT, mogą starać się o dofinansowanie międzynarodowej promocji przy okazji tego wydarzenia.

Dofinansowanie będzie można przeznaczyć na:

  • udział w targach, wystawach, misjach gospodarczych lub konferencjach zagranicznych i na dodatkowe działania promocyjne związane z udziałem w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju,
  • na sfinansowanie kosztów usługi doradczej w zakresie przygotowania wejścia na rynek krajów Zatoki Perskiej (Arabia Saudyjska, Bahrajn, Katar, Kuwejt, Oman, Zjednoczone Emiraty Arabskie).

Program promocji realizowany będzie od 3 marca 2020 r. do 30 września 2022 r. W jego ramach zostaną zorganizowane następujące działania promocyjne:

  • narodowe stoiska informacyjno-promocyjne na wybranych wydarzeniach, w szczególności na targach odbywających się w ZEA;
  • wyjazdowe misje gospodarcze dla przedsiębiorców do krajów Zatoki Perskiej;
  • misje przyjazdowe do Polski dla zagranicznych kontrahentów oraz przedstawicieli instytucji otoczenia biznesu z krajów Zatoki Perskiej;
  • działania promujące marki produktowe polskich przedsiębiorców prowadzących lub zamierzających prowadzić działalność na rynku ZEA;
    Polsko-Emirackie Forum Gospodarcze;

Informacja pochodzi ze strony internetowej Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Branżowego Portalu Promocji Eksportu

 

Nawigacja

Na skróty

Mapa strony

Skip to content