Chatbot pomoże przedsiębiorcom w poszukiwaniu porad dot. Tarczy Antykryzysowej
Chatbot działa przez 24h na dobę.
Wystarczy wpisać pytania takie jak:
- Jak uzyskać pożyczkę dla mikroprzedsiębiorców?
- Czy mogę otrzymać postojowe?
- Na jakie wsparcie mogą liczyć pracownicy zatrudnieni na umowach zlecenie?
- Do kiedy można składać wnioski o umorzenia składek ZUS?
- Kiedy będą ogłoszone nabory wniosków o dofinansowanie do wynagrodzeń?
W momencie, gdy pytanie jest bardziej złożone i Wirtualny Asystent nie zna na nie odpowiedzi, płynnie przekaże rozmowę do konsultanta – specjalisty odpowiadającego na live chat bądź zbierze pytanie do formularza.
Z rozwiązania można skorzystać wywołując okienko w sekcji „Pytania i Odpowiedzi” na stronie gov.pl/tarczaantykryzysowa.
Równolegle do strony internetowej działa ogólnopolska infolinia dla przedsiębiorców i ich pracowników. Pod numerem telefonów 732 122 500 lub 22 484 84 84 można uzyskać wszelkie niezbędne informacje na temat rozwiązań zawartych w przygotowanej przez rząd Tarczy Antykryzysowej. Konsultanci infolinii odbierają 2,5 tys. połączeń każdego dnia. Infolinia działa w godzinach 8-16.
Źródło: Ministerstwo Rozwoju