Chatbot pomoże przedsiębiorcom w poszukiwaniu porad dot. Tarczy Antykryzysowej

Chatbot pomoże przedsiębiorcom w poszukiwaniu porad dot. Tarczy Antykryzysowej

Ministerstwo Rozwoju na stronie www.gov.pl/TarczaAntykryzysowa, uruchomiło Chatbot Tarczy, który potrafi odpowiedzieć na ponad 170 najczęstszych pytań. Wspiera pracę ponad 150 konsultantów, udzielających odpowiedzi na bardziej złożone pytania, poprzez live chat oraz Infolinię.

Chatbot działa przez 24h na dobę.

Wystarczy wpisać pytania takie jak:

  • Jak uzyskać pożyczkę dla mikroprzedsiębiorców?
  • Czy mogę otrzymać postojowe?
  • Na jakie wsparcie mogą liczyć pracownicy zatrudnieni na umowach zlecenie?
  • Do kiedy można składać wnioski o umorzenia składek ZUS?
  • Kiedy będą ogłoszone nabory wniosków o dofinansowanie do wynagrodzeń?

W momencie, gdy pytanie jest bardziej złożone i Wirtualny Asystent nie zna na nie odpowiedzi, płynnie przekaże rozmowę do konsultanta – specjalisty odpowiadającego na live chat bądź zbierze pytanie do formularza.

Z rozwiązania można skorzystać wywołując okienko w sekcji „Pytania i Odpowiedzi” na stronie gov.pl/tarczaantykryzysowa.

Równolegle do strony internetowej działa ogólnopolska infolinia dla przedsiębiorców i ich pracowników. Pod numerem telefonów 732 122 500 lub 22 484 84 84 można uzyskać wszelkie niezbędne informacje na temat rozwiązań zawartych w przygotowanej przez rząd Tarczy Antykryzysowej. Konsultanci infolinii odbierają 2,5 tys. połączeń każdego dnia. Infolinia działa w godzinach 8-16.

Źródło: Ministerstwo Rozwoju

Nawigacja

Na skróty

Mapa strony

Skip to content