Budowanie marki online, ciekawe propozycje od PFR Innowacje
Przedstawiamy kolejny ciekawy artykuł przygotowany przez Zespół PFR Innowacje.
Wiele osób za pozytywny skutek uboczny pandemii koronawirusa uważa przyspieszenie procesu cyfryzacji w Polsce. Według opublikowanych w październiku zeszłego roku danych GUS 90,4% gospodarstw domowych korzysta z internetu, a 60,9% mieszkańców Polski w wieku 16-74 lata dokonywało zakupów online. Jak stworzyć skuteczną strategię komunikacyjną i zbudować rozpoznawalną markę? Posłuchaj podcastów zebranych przez PFR Innowacje!
- “Online Marketing Made Easy” Amy Porterfield – przejdź
Podcast Amy Porterfield jest jednym z najpopularniejszych kanałów o digital marketingu. Autorka, która jest ekspertem ds. budowania marki online i autorką książki “Facebook Marketing All in One for Dummies”, nie każe długo czekać na kolejne nagrania – ukazują się one średnio co 2-3 dni! Z audycji dowiesz się wielu konkretów dotyczących strategii działania w social media, content marketingu czy tworzeniu webinariów. Amy Porterfield cyklicznie prowadzi również kursy online, na które wolne miejsca kończą się w zaledwie kilka minut. Liczba słuchaczy podcastów jest szczęśliwie nielimitowana.
- “Konkretnie o marketingu” Artur Jabłoński – przejdź
Artur Jabłoński jest marketingowym praktykiem. Pracuje jako konsultant ds. e-marketingu, a także prowadzi szkolenia z reklamy na Facebooku, komunikacji w social media i copywritingu. Jak sama nazwa jego podcastu wskazuje – prowadzący bez owijania w bawełnę tłumaczy, jak podejmować skuteczne działania marketingowe, które skutkować będą zwiększeniem sprzedaży. Jego audycja skierowana jest zarówno do przedsiębiorców, jak i osób związanych ze sprzedażą i marketingiem.
- “Marketing School – Digital Marketing and Online Marketing Tips” Neil Patel & Eric Siu – przejdź
Jeśli szukasz podcastu, który pomoże Ci przyswoić dużo merytorycznej wiedzy o działaniach w internecie w małych pigułkach – Marketing School jest właśnie dla Ciebie. Odcinki audycji prowadzonej przez Neila Patela & Erica Siu, ukazują się codziennie i cieszą się ogromną popularnością na całym świecie. Być może dzięki temu, że każdy z nich trwa do 10 minut! Z kanału dowiesz się jak prowadzić działania SEO, content i email marketingowe oraz jak budowaćspołeczność wokół Twojej marki.
- “Mała Wielka Firma” Marek Jankowski – przejdź
Uznawany często za najpopularniejszy w Polsce podcast ekonomiczny. Choć audycja Marka Jankowskiego dotyczy tematyki ogólnobiznesowej, kwestie sprzedaży, tworzenia marki, zarówno firmy, jak i osobistej, a także strategii komunikacyjnej są tu mocno wyeksponowane. Jak wskazuje sam twórca, w podcaście przekazuje praktyczne porady, które będą pomocne w rozwijaniu firmy, niezależnie od tego czy prowadzisz biznes online, czy tradycyjny. Warto dodać, że współudział przy powstawaniu podcastu miał guru storytellingu – Paweł Tkaczyk.
- “FIRMA ON-LINE” Agata Chmielewska – przejdź
Autorka „Firmy On-line” Agata Chmielewska jest freelancerką i ekspertką marketingu online i e-commerce. Jej podcast skierowany jest szczególnie do osób, które chcą rozwinąć działalność w Internecie i wykorzystać nowe media oraz technologie do zwiększania przychodów. W jej audycji pojawiają się także goście – eksperci z różnych dziedzin digital marketingu.
- “Marki Testowane na Ludziach” Małgorzata Wardaszka – Deręgowska – przejdź
Małgorzata Wardaszka – Deręgowca zawodowo współpracuje z firmami z sektora MŚP oraz raczkującymi biznesami, którym pomaga budować spójną komunikację. Wie zatem, co mówi, gdy przekonuje, że małe biznesy mogą tworzyć wielkie strategie. O doświadczeniach w digital marketingu opowiada sama, ale często rozmawia z zaproszonymi gośćmi, którymi są zarówno przedsiębiorcy, jak i marketingowi specjaliści.
- “Wyższy Poziom Marketingu” Karolina i Mariusz Łodyga – przejdź
Karolina i Mariusz Łodyga prowadzą firmę konsultingową, zajmującą się m.in. tworzeniem strategii komunikacyjnych. Ich podcast ma inspirować i pokazywać, w jaki sposób budować ekosystem marketingowy i wprowadzić firmę na wyższy poziom wzrostów i zysków biznesowych. W audycji usłyszysz także o ciekawych informacjach ze świata biznesu i marketingu. Jak zapewniają twórcy – wszystko to podane zostanie ze szczyptą dobrego humoru!
- “Business Marketer – marketing B2B od teorii do praktyki” Łukasz Kosuniak – przejdź
Podcast Łukasza Kosuniaka – wieloletniego praktyka marketingowego, autora tekstów eksperckich i książki „ABC Marketingu B2B” skierowany jest do zarządzających firmami, marketingiem i sprzedażą B2B. W cotygodniowych audycjach opowiada – sam lub z zaproszonymi gośćmi – o tym jak prowadzić marketing w małej i dużej firmie, od czego zacząć działania komunikacyjne i odpowiada na pytania, dlaczego Twoje dotychczasowe działania mogą okazywać się niewystarczająco skuteczne. W pierwszym sezonie podcastu Łukasz Kosuniak udostępnił zaś w formie audio całą zawartość książki „ABC Marketingu B2B”.
- Vademecum Innowatora – przejdź
Pozostając w temacie marketingu, przypominamy również odcinek Vademecum Innowatora, którego gościem był Bartek Pucek – Country Digital Manager w IKEA i autor popularnego newslettera o strategii w świecie technologii pucek.com. W rozmowie opowiedział m.in. o budowaniu strategii marketingowej i o najskuteczniejszych metodach zdobycia klientów!
Informacja pochodzi ze strony internetowej PFR Innowacje