Budowanie marki online, ciekawe propozycje od PFR Innowacje

Budowanie marki online, ciekawe propozycje od PFR Innowacje

Przedstawiamy kolejny ciekawy artykuł przygotowany przez Zespół PFR Innowacje.

Wiele osób za pozytywny skutek uboczny pandemii koronawirusa uważa przyspieszenie procesu cyfryzacji w Polsce. Według opublikowanych w październiku zeszłego roku danych GUS 90,4% gospodarstw domowych korzysta z internetu, a 60,9% mieszkańców Polski w wieku 16-74 lata dokonywało zakupów online. Jak stworzyć skuteczną strategię komunikacyjną i zbudować rozpoznawalną markę? Posłuchaj podcastów zebranych przez PFR Innowacje!

  • “Online Marketing Made Easy” Amy Porterfield – przejdź

Podcast Amy Porterfield jest jednym z najpopularniejszych kanałów o digital marketingu. Autorka, która jest ekspertem ds. budowania marki online i autorką książki “Facebook Marketing All in One for Dummies”, nie każe długo czekać na kolejne nagrania – ukazują się one średnio co 2-3 dni! Z audycji dowiesz się wielu konkretów dotyczących strategii działania w social media, content marketingu czy tworzeniu webinariów. Amy Porterfield cyklicznie prowadzi również kursy online, na które wolne miejsca kończą się w zaledwie kilka minut. Liczba słuchaczy podcastów jest szczęśliwie nielimitowana.

  • “Konkretnie o marketingu” Artur Jabłoński – przejdź

Artur Jabłoński jest marketingowym praktykiem. Pracuje jako konsultant ds. e-marketingu, a także prowadzi szkolenia z reklamy na Facebooku, komunikacji w social media i copywritingu. Jak sama nazwa jego podcastu wskazuje – prowadzący bez owijania w bawełnę tłumaczy, jak podejmować skuteczne działania marketingowe, które skutkować będą zwiększeniem sprzedaży. Jego audycja skierowana jest zarówno do przedsiębiorców, jak i osób związanych ze sprzedażą i marketingiem.

  • “Marketing School – Digital Marketing and Online Marketing Tips” Neil Patel & Eric Siu – przejdź

Jeśli szukasz podcastu, który pomoże Ci przyswoić dużo merytorycznej wiedzy o działaniach w internecie w małych pigułkach – Marketing School jest właśnie dla Ciebie. Odcinki audycji prowadzonej przez Neila Patela & Erica Siu, ukazują się codziennie i cieszą się ogromną popularnością na całym świecie. Być może dzięki temu, że każdy z nich trwa do 10 minut! Z kanału dowiesz się jak prowadzić działania SEO, content i email marketingowe oraz jak budowaćspołeczność wokół Twojej marki.

  • “Mała Wielka Firma” Marek Jankowski – przejdź

Uznawany często za najpopularniejszy w Polsce podcast ekonomiczny. Choć audycja Marka Jankowskiego dotyczy tematyki ogólnobiznesowej, kwestie sprzedaży, tworzenia marki, zarówno firmy, jak i osobistej, a także strategii komunikacyjnej są tu mocno wyeksponowane. Jak wskazuje sam twórca, w podcaście przekazuje praktyczne porady, które będą pomocne w rozwijaniu firmy, niezależnie od tego czy prowadzisz biznes online, czy tradycyjny. Warto dodać, że współudział przy powstawaniu podcastu miał guru storytellingu – Paweł Tkaczyk.

  • “FIRMA ON-LINE” Agata Chmielewska – przejdź

Autorka „Firmy On-line” Agata Chmielewska jest freelancerką i ekspertką marketingu online i e-commerce. Jej podcast skierowany jest szczególnie do osób, które chcą rozwinąć działalność w Internecie i wykorzystać nowe media oraz technologie do zwiększania przychodów. W jej audycji pojawiają się także goście – eksperci z różnych dziedzin digital marketingu.

  • “Marki Testowane na Ludziach” Małgorzata Wardaszka – Deręgowska – przejdź

Małgorzata Wardaszka – Deręgowca zawodowo współpracuje z firmami z sektora MŚP oraz raczkującymi biznesami, którym pomaga budować spójną komunikację. Wie zatem, co mówi, gdy przekonuje, że małe biznesy mogą tworzyć wielkie strategie. O doświadczeniach w digital marketingu opowiada sama, ale często rozmawia z zaproszonymi gośćmi, którymi są zarówno przedsiębiorcy, jak i marketingowi specjaliści.

  • “Wyższy Poziom Marketingu” Karolina i Mariusz Łodyga – przejdź

Karolina i Mariusz Łodyga prowadzą firmę konsultingową, zajmującą się m.in. tworzeniem strategii komunikacyjnych. Ich podcast ma inspirować i pokazywać, w jaki sposób budować ekosystem marketingowy i wprowadzić firmę na wyższy poziom wzrostów i zysków biznesowych. W audycji usłyszysz także o ciekawych informacjach ze świata biznesu i marketingu. Jak zapewniają twórcy – wszystko to podane zostanie ze szczyptą dobrego humoru!

  • “Business Marketer – marketing B2B od teorii do praktyki” Łukasz Kosuniak – przejdź

Podcast Łukasza Kosuniaka – wieloletniego praktyka marketingowego, autora tekstów eksperckich i książki „ABC Marketingu B2B” skierowany jest do zarządzających firmami, marketingiem i sprzedażą B2B. W cotygodniowych audycjach opowiada – sam lub z zaproszonymi gośćmi – o tym jak prowadzić marketing w małej i dużej firmie, od czego zacząć działania komunikacyjne i odpowiada na pytania, dlaczego Twoje dotychczasowe działania mogą okazywać się niewystarczająco skuteczne. W pierwszym sezonie podcastu Łukasz Kosuniak udostępnił zaś w formie audio całą zawartość książki „ABC Marketingu B2B”.

Pozostając w temacie marketingu, przypominamy również odcinek Vademecum Innowatora, którego gościem był Bartek Pucek – Country Digital Manager w IKEA i autor popularnego newslettera o strategii w świecie technologii pucek.com. W rozmowie opowiedział m.in. o budowaniu strategii marketingowej i o najskuteczniejszych metodach zdobycia klientów!

Informacja pochodzi ze strony internetowej PFR Innowacje

Nawigacja

Na skróty

Mapa strony

Skip to content