Badanie rynku i testowanie produktów – nowość od Akademii PARP

Badanie rynku i testowanie produktów – nowość od Akademii PARP

Wśród przedsiębiorców istnieje powszechna opinia, że prowadzenie badań rynkowych jest opłacalne tylko dla dużych firm i korporacji, które stać na poniesienie kosztów całego procesu. Nic bardziej mylnego!

Badania rynkowe powinny być prowadzone również przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Ważne jest tylko staranne dopasowanie rodzaju badania, typu usługi i narzędzi, jakimi należy się posługiwać, względem potrzeb i możliwości konkretnego przedsiębiorstwa.

 

Poprawne przeprowadzenie badań rynkowych oraz umiejętne przetestowanie produktów niosą za sobą szereg korzyści, m.in. ułatwienie podejmowania przyszłych decyzji biznesowych. Jakich błędów należy się wystrzegać i jakie działania podjąć, aby uzyskać korzystny i satysfakcjonujący rezultat?

Akademia PARP wychodzi naprzeciw potrzebom przedsiębiorców i wszystkich osób chcących poprawnie przeprowadzić badania rynkowe. Zaprasza na bezpłatny kurs online – „Badanie rynku i testowanie produktów”. E-kurs zawiera praktyczne porady i wskazówki na temat całego procesu przeprowadzania badania rynku i testowania produktów.

Biorąc udział w kursie „Badanie rynku i testowanie produktów”:

  • poznasz praktyczną stronę procesu badania rynku i testowania produktu,
  • dowiesz się, jakie są najczęstsze błędy popełniane w tych procesach i czego należy unikać,
  • będziesz wiedział, jakie są etapy badania rynku i testowania produktów,
  • dopasujesz najskuteczniejsze działania do Twojej firmy,
  • dowiesz się, jakie narzędzia pozwalają uczynić badanie rynku i testowanie produktów efektywnymi procesami przed wprowadzeniem nowych produktów na rynek.

KURS

Kursy oferowane przez Akademię PARP są całkowicie darmowe. Ukończenie każdego z nich daje możliwość uzyskania certyfikatu bez wychodzenia z domu.

Informacja pochodzi ze strony internetowej Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

Nawigacja

Na skróty

Mapa strony

Skip to content