Transformacja cyfrowa w dobie kryzysu – Kongres MIT SMRP ONLINE

Transformacja cyfrowa w dobie kryzysu – Kongres MIT SMRP ONLINE

Już 21 i 22 kwietnia odbędzie się Kongres MITSloan Managment Review Polska – online (udział bezpłatny).

Kongres MIT SMRP w nowej formule to odpowiedź na aktualną sytuację społeczno-gospodarczą w Polsce i na świecie. Wiele firm już teraz musi przygotować się na konsekwencje nadchodzącego kryzysu i spowolnienia gospodarczego, a to oznacza konieczność większej cyfryzacji procesów, produktów, usług oraz samego podejścia do pracy. Właśnie dlatego, podczas wydarzenia, znaczna część wystąpień poświęcona zostanie transformacji cyfrowej w czasach kryzysu.

Głównym przesłaniem kongresu będzie sposób, w jaki technologia może wspierać biznes w okresie spowolnienia. Poruszonych zostanie wiele aktualnych tematów, takich jak zaufanie a przyszłość informacji w czasach kryzysu czy praca zdalna.

Zgłoś BEZPŁATNY udział

Co zyskujesz?

  • konkretną wiedzę o najnowszych rozwiązaniach technologicznych dla biznesu w warunkach spowolnienia gospodarczego w wygodnej, cyfrowej formule
  • praktyczne wskazówki dotyczące przeprowadzenia cyfrowej transformacji w firmie i skutecznego reagowania na kryzys wprost od światowych ekspertów podczas transmisji przemówień na żywo
  • wymienisz się spostrzeżeniami z innymi liderami za pomocą licznych moderowanych sesji Q&A i chat roomów

Program

  • Jak przeprowadzić cyfrową transformację podczas kryzysu związanego z koronawirusem?
  • Jak technologia może wspierać biznes w okresie spowolnienia gospodarczego?
  • Innowacje i przemysł 4.0 a turbulentna rzeczywistość biznesowa: gdzie szukać źródeł przewagi?
  • Zaufanie a przyszłość informacji w czasach kryzysu epidemiologicznego
  • Które technologie mają kluczowe znaczenie w czasach spowolnienia?
  • Design for Patentability® jako klucz do sukcesu innowacyjnych projektów
  • Czemu tak wiele transformacji cyfrowych kończy się niepowodzeniem? Recepta na czasy spowolnienia
  • Praca zdalna: odpowiedź na kryzys?
  • Sales & marketing w czasach kryzysu. Jak nowe technologie mogą uratować sprzedaż?

Pełna agenda i lista prelegentów

Informacja pochodzi ze strony internetowej MITSloan Managment Review Polska

Nawigacja

Na skróty

Mapa strony

Skip to content