Skorzystaj z polskich stoisk na międzynarodowych wydarzeniach sektora fintech
Polskie firmy z branży fintech będą mogły skorzystać z polskich stoisk organizowanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości podczas tegorocznych edycji Money20/20 Europe w Amsterdamie oraz Singapore Fintech Festival.
Celem organizacji stoisk jest promocja polskich firm, oferujących nowoczesne rozwiązania dla branży finansowej, wśród zagranicznych odbiorców. Niezależnie od tego, czy firma jest wystawcą czy zwiedzającym, może skorzystać z różnych form nieodpłatnej promocji na stoiskach. Swoje materiały mogą przesyłać również firmy nie biorące osobistego udziału w wydarzeniu.
Money20/20 Europe
Money20/20 to jedna z wiodących na świecie serii wydarzeń branżowych kierowanych do szeroko pojętego sektora fintech. Jej europejska edycja odbywa się co roku w Amsterdamie. W 2019 r. 60% jej uczestników pochodziło z takich obszarów o rozwiniętych usługach finansowych, jak Wielka Brytania, Szwajcaria, Luksemburg, Irlandia, Francja, Niemcy czy Austria.
Zagadnienia poruszane w ramach bogatego programu konferencyjnego dotyczą takich obszarów, jak rozwiązania dla płatności i bankowości, a także cyberbezpieczeństwo i kryptowaluty.
W tym roku Money20/20 Europe odbędzie sie w dniach 21-23 września.
Singapore Fintech Festival
Singapore Fintech Festival to jedno z największych na świecie wydarzeń dedykowanych branży fintech i szeroko pojętej technologii w sektorze finansowym, w tym przede wszystkim takim zagadnieniom, jak blockchain, sztuczna inteligencja, płatności mobilne, big data, machine learning, czy cyberbezpieczeństwo operacji finansowych w sieci.
Ostatnia tradycyjna edycja wydarzenia, która odbyła się w 2019 r., przyciągnęła ponad 60 tysięcy odwiedzających ze 140 krajów, którzy mieli okazję zapoznać się z ofertą prawie 1000 wystawców z całego świata. Targi tradycyjnie goszczą przedstawicieli największych na świecie instytucji finansowych, banków, funduszy inwestycyjnych, instytucji publicznych, akceleratorów, inkubatorów i przede wszystkim startupów.
W 2020 r. targi odbywały się w formie hybrydowej, która zgromadziło na żywo i przed ekranami komputerów ponad 60 tysięcy uczestników ze 160 krajów. Wydarzenie odbywało się 24 godziny na dobę przez 5 dni. Oficjalna strona wydarzenia odnotowała w tym czasie prawie 3,5 miliona odsłon.
Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 8-12 listopada.
Polskie stoiska
Firmom zainteresowanym promocją swojej oferty na polskich stoiskach informacyjno-promocyjnych PARP umożliwia:
- prezentację materiałów informacyjno-promocyjnych (ulotki, foldery itp.),
- wyświetlanie materiałów audio-wizualnych z ofertą firmy na dostępnych ekranach (filmy promocyjne, prezentacje, itp.),
- skorzystanie ze stoiska w celu organizacji spotkań i prezentacji dla potencjalnych partnerów biznesowych.
Szczegółowe zasady korzystania ze stoisk zostaną określone po ogłoszeniu przez organizatorów dokładnych obostrzeń w związku z pandemią COVID-19, jakie będą obowiązywały na terenie poszczególnych wydarzeń.
Jeśli jesteście zainteresowani skorzystaniem z promocji na polskim stoisku podczas:
Money20/20 Europe w Amsterdamie, należy kontaktować się na adres: magdalena_zwolinska@parp.gov.pl
Singapore Fintech Festival, należy kontaktować się na adres: slawomir_biedermann@parp.gov.pl
Stoiska informacyjno-promocyjne podczas Money20/20 Europe w Amsterdamie oraz Singapore Fintech Festival zostaną zorganizowane w ramach realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości Branżowego Programu Promocji branży IT/ICT w ramach poddziałania 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
Informacja pochodzi ze strony internetowej Branżowego Portalu Promocji Eksportu