Sektor FMCG w Mongolii – szanse dla polskich firm. Szkolenie PAIH
Produkty spożywcze są najpopularniejszymi polskimi produktami eksportowymi do Mongolii. Przetwory warzywno-owocowe, wieprzowina, mleko w proszku, słodycze i jabłka są hitami wśród mongolskich konsumentów. Mongołowie kojarzą polskie produkty z wysoką europejską jakością.
Polska jest nieprzerwanie od 5 lat drugim największym eksporterem do Mongolii z państw Unii Europejskiej. Rynek detaliczny Mongolii ma szacowaną wartość 1,17 mld USD.
W 2016 roku amerykańska firma konsultingowa A. T. Kearney umieściła Mongolię na 5-tym miejscu w rankingu „2016 Global Retail Development Index”, podkreślając potencjał Mongolii w handlu detalicznym.
Powyższe dane pokazują, że Mongolia jest perspektywicznym rynkiem eksportowym, zwłaszcza dla producentów z sektora FMCG. Duże zapotrzebowanie na importowane produkty spożywcze oraz chemię gospodarstwa domowego wynika z niewielkiej bazy produkcyjnej lokalnie i stwarza duże szanse dla polskich firm.
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinarium, podczas którego dowiesz się:
- o charakterystyce sektora FMCG w Mongolii na przykładzie produktów spożywczych i chemii gospodarstwa domowego,
- o regulacjach i wymaganiach dotyczących importu produktów spożywczych i chemii gospodarstwa domowego do Mongolii,
- jak wybrać odpowiedniego partnera i zwiększyć szanse na sukces w Mongolii.
Szkolenie poprowadzą:
Tomasz Bajon, Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
Bat-Erdene Boldbaatar, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Ułan Bator,
Mrs. Nyamsuren D., Director of Global Source, Central Express CVS,
Mr. Munkhjargal B., Executive Director, Central Asian Road.
Webinarium odbędzie się 28 kwietnia o godz. 10:00 i będzie prowadzone w języku polskim i angielskim.
Udział jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji pod linkiem. Liczba miejsc ograniczona.
Informacja pochodzi ze strony internetowej Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu